Karácsonyi inspirációk workshopja
Harmadikként egy új előadó, Nagy István prezentált az egybegyűlteknek. István a MirMortól érkezett, ahol elsősorban az online ügyfélkezelés hatékonyságának növelése a céljuk.
Témája különösen aktuális volt most, hiszen az ünnepi időszakban a szokásosnál is többet számít, hogy hatékonyan kezeld a potenciális vevőket, illetve az esetleges panaszokat. István elmondta, hogy az általuk fejlesztett speciális rendszerrel nem ritkán fordul elő, hogy panaszból elégedett vevőt varázsolnak.
Mesélt továbbá a pop up, last chance ablakok, smart put modulok és további bővítmények relevanciájáról. Ezek használata főképp webshopok esetében lehet elengedhetetlen, de bármilyen online business sikerrel alkalmazhatja őket. Ne aggódj, ha most lemaradtál, István remélhetőleg belép a visszatérő előadók közé.
Pogátsnik Lacit már tősgyökeresként üdvözöltük. Az Origo kampány managere ezúttal negyedikként állt színpadra, és az ünnepek utáni holtszezonra adott tippeket, amikkel jól indíthatjuk az évet, karácsonykor ugyanis mindenki tud eladni, de a január már nehéz kérdés. A megoldáshoz ezt az öt tippet adta:
1. Építs listát: A karácsonyi mozgalmas időszak alatt gyűjtsd össze vásárlóid lehető legtöbb adatát, így sokkal jobban jössz ki, mintha máskor csinálnád és akár már a következő karácsonyt is megalapozhatod.
2. Használj remarketinget: az előző pont is éppen ennek elősegítésére szolgál. A remarketinggel ugyanis újra megcélozhatod azokat, akik legalább egyszer már érdeklődtek utánad vagy a terméked iránt.
3. Kezeld a problémákat: Decemberben bármi megtörténhet, akár egy panaszosból is varázsolhatsz elégedett ügyfelet, ha eléggé felkészíted a kollégákat.
4.Tartalékolj: Hirdetések szempontjából sokszor a december az év legdrágább hónapja, de költeni máskor is kell. Tegyél félre a kevésbé forgalmas hónapokra is.
5. Vásárolj be: A hirdetési felületek januárban jóval kedvezőbben megszerezhetők. Így, ha tartalékoltál, a negyed éves, fél éves hirdetések még jobb áron lehetnek elérhetőek.
Végül, de nem utolsó sorban Tibola Vera érkezett hozzánk, aki tervező grafikus, ám most egy közösségi médiás témával készült. A fő kérdése az volt, hogy vajon fent van-e a Mikulás a Facebookon? Ez elsőre komolytalannak hangzik, de a modern kor gyerekei is ott töltik idejük legnagyobb részét, így érdekes megvizsgálni a rájuk és az ünnepekre tett social hatást.
Vera a Tesco karácsonyi kampányán keresztül mutatta be, hogy bizony a legendáknak is van helye az arckönyvön, úgyhogy jövőre talán már ti is ott írjátok a gyerekek kívánságlistáját. :)
Ezúton is köszönjük az előadók felkészültségét, Nektek pedig, hogy eljöttetek! A meglepetésnek szánt könyv nyertesének gratulálunk, és előre is kellemes ünnepeket kívánunk!
Egy pici még van az évből, úgyhogy ha inspirációra vágysz, csatlakozz Facebook csoportunkhoz akár most, de jövőre mindenképp tarts velünk!