Google Ads hirdetéskezelés
Az online jegyeladások növelése érdekében folyamatos Google Search kampány üzemeltetését javasoltuk a megbízónak, amely mellett az időszakos kampányok lebonyolítására is van lehetőség természetesen.
Budapest gyógyfürdői méltán népszerű nevezetességek hazai és nemzetközi szinten is, amelyek organikusan vonzzák a látogatókat. 2020 és 2021 viszont sok szempontból speciális évek, amik eddig nem ismert kihívásokat hívtak életre. Az online jegyeladások növelése és az időszakos promóciók digitális lebonyolítása kapcsán keresett fel minket a megbízó.
A két kampány kisebb átfedéssel folyt, és a Széchenyi Gyógyfürdő, illetve a Palatinus Strandfürdő online jegyeladásait segítette. Google search és display hirdetések futottak, melyek segítségével a befektetés ötszörösét, illetve tizenkétszeresét sikerült monetizálnunk, így az első közös egymüttködést nagy sikerrel és a partner elégedettségével zártuk.
A nyári programsorozatok lefolyása után az állandó szolgáltatások népszerűsítése vált céllá. A szolgáltatáscsoport megvizsgálása után úgy döntöttünk, hogy a Facebook is kerüljön be a digitális eszköztárba, így szeptembertől integrált Facebook-Instagram hirdetéskezelés is része a scope-nak, így érve el a célközönséget még hatékonyabban.
Az online jegyeladások növelése érdekében folyamatos Google Search kampány üzemeltetését javasoltuk a megbízónak, amely mellett az időszakos kampányok lebonyolítására is van lehetőség természetesen.
A nagy közönséget megmozgató kampányok eredményeit nehéz átláthatóan összefoglalni. Annak érdekében, hogy a feldolgozás mégis gördülékeny legyen, havi , kérésre pedig időszakos riportokat biztosítunk a partner számára.
Kiss Dóra Marketing és ügyfélszolgálati vezető"Az ügynökséggel már az együttműködés kezdete óta gördülékeny volt a munka. Kérdéseinkre, kéréseinkre mindig gyorsan és rugalmasan reagáltak. A célok meghatározását követően önállóan bonyolítják a kampányokat. A pilot projekt befejezését követően nemcsak Google Ads, hanem Facebook és Instagram kampányokat is folytatnak a fürdők népszerűsítésére. A kampányok eredményéről átlátható, könnyen értelmezhető összegzéseket készítenek."