Digitális toborzókampányok
Maximalizáld a humánerőforrás management hatékonyságát!
Az élet legtöbb területéhez hasonlóan már a munkakeresés, így a toborzás is a digitális térbe költözött. Ez azonban nem baj, sőt! A digitális toborzókampányok segítségével ugyanis célzottan szólíthatod meg a potenciális jelölteket, majd kedvező, PPC alapú díjazás mellett konvertálhatod az érdeklődőket.
Találd meg lehető leghamarabb a legjobb munkavállalókat online!
Milyen előnyei vannak a toborzókampányoknak?
-
A legismertebb közösségi platformokon keltheted fel az érdeklődők figyelmét
-
A hirdetések pontosan targetálhatók demográfiai jellemzők, képzettség, munkahely vagy távolság alapján
-
Google Ads keresőhirdetésekkel is működnek, így már az aktív, ténylegesen keresgélő jelölteket érheted el
-
A potenciális jelentkezőket a weboldaladra vagy karrier portálodra terelheted, ahol további információkat szerezhetnek, nő a bizalom
-
A megfelelő webes analitikával könnyen monitorozható, hogy milyen típusú hirdetések a leghatékonyabbak
-
PPC alapon működnek, így pontosan annyit kell fizetni, ahányan rákattintanak a hirdetésre, vagy ahányan jelentkeznek
Terjeszd ki az eddigi toborzási stratégiát és légy eredményesebb!
Ma már szinte minden a közösségi médiában zajlik, ráadásul a munkavállalók is utánanéznek az opcionális munkaadóknak. Ilyen szempontból mindenképpen előny, ha social media felüeteken is megtalálható a cég, hiszen növeli a vállalkozás felé irányuló bizalmat. Szintén plusz pont lehet, hogy a PPC kampányok könnyen módosíthatók, és akár A-B-C-D tesztekre is van lehetőség, így hamar kiderül, mivel lehet felkelteni a legjobb jelöltek érdeklődését.
Kiemelt projektjeink
Érd el, szólítsd meg és vedd fel a következő munkatársad
A toborzókampányok üzemeltetése hatékony és költségkímélő módja a munkerő-felvételnek, hiba lenne kihagyni a stratégiából.
Segítségre van szükséged a toborzókampányokkal? Kérj ajánlatot!